Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1978 . Σπούδασα Μηχανολόγος Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Westminster του Λονδίνου και συνέχισα τις σπουδές μου σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο του Portsmouth στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είμαι κάτοχος MSc στην προηγμένη κατασκευαστική τεχνολογία και πιστοποιημένος αναλυτής τροχαίων ατυχημάτων από το Πανεπιστήμιο του Northwestern στο Σικάγο των ΗΠΑ. Έχω εργαστεί στην εταιρία ΤΡΟΧΟΓΝΩΜΩΝ Ε.Π.Ε. ως Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, στην FORD HELLAS και στη VW – AUDI ως Τεχνικός Σύμβουλος και από το 2007 εργάζομαι στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας ως Εξεταστής Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας. Έχω εκπονήσει πλήθος μελετών για τροχαία ατυχήματα οι οποίες μου ανατέθηκαν από την Εισαγγελία Αθηνών και Πειραιώς. Συμμετείχα επίσης σε πολλά σεμινάρια στο εξωτερικό (European Patent Office) με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την προστασία των εφευρέσεων. Είμαι Πατέρας δύο αγοριών 13 και 11 ετών και με την υποψηφιότητά μου θέλω να στηρίξω τον Δημήτρη Γαλάνη και την υπόλοιπη ομάδα για να κάνουμε τον Δήμο μας ένα ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ. Στο προάστιό μας υπάρχουν προβλήματα και μάλιστα πολλά. Δεν υπάρχουν κατάλληλα πεζοδρόμια, οι μη πιστοποιημένες παιδικές χαρές εγκυμονούν καθημερινά κινδύνους για τα παιδιά μας, δεν υπάρχει ασφάλεια, οι καθημερινές κλοπές με εισβολή στα σπίτια μας ακόμα και πρωινές ή μεσημεριανές ώρες τείνουν να γίνουν συνήθεια, η κυκλοφοριακή συμφόρηση, το κυκλοφοριακό πρόβλημα διεθνώς και για τις πόλεις/προάστια κάθε μεγέθους προκύπτει βασικά από το γεγονός ότι αυτές/α σχεδιάστηκαν πριν από την εξάπλωση του αυτοκινήτου. Το πρόβλημα αυξάνεται συνεχώς με την αύξηση του πληθυσμού, των δραστηριοτήτων και της επιφάνειας των αστικών περιοχών, του αριθμού των οχημάτων που κυκλοφορούν και του βαθμού χρησιμοποίησής τους. Οι επιπτώσεις, πέρα από την συνεχώς αυξανόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση και την αντίστοιχη απώλεια χρόνου, είναι σοβαρές και στην ασφάλεια και γενικότερα στην ποιότητα ζωής. Δυστυχώς στο προάστιο μας το πρόβλημα αυτό επιδεινώνεται αδικαιολόγητα από τις παρακάτω αιτίες: • την κακή διαχείριση της κυκλοφορίας (παράνομη στάθμευση και έλλειψη συστηματικής αστυνόμευσης, απαράδεκτη σήμανση, λανθασμένη διάταξη οδικού δικτύου, διαμόρφωση κόμβων κλπ.) • την έλλειψη επικαιροποιημένου και συντονισμένου Χωροταξικού – Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού/Προγραμματισμού • την ανεπάρκεια επιμέρους μελετών που συνήθως δεν εφαρμόζονται ή εφαρμόζονται λανθασμένα λόγω έλλειψης σωστής επίβλεψης κλπ.
Ο Δημήτρης Γαλάνης, το «Προάστιο Πρότυπο» και όλη η ομάδα που το στελεχώνει, είναι ικανοί και έτοιμοι να φέρουν την αλλαγή. Όσο για μένα, αν εκλεγώ, μπορώ να εγγυηθώ ότι θα κάνω σωστά και ανεπηρέαστα τη δουλειά μου.